Újra nyolc fej és még extra

Üdv Mindenkinek!

Az elmúlt időkben sutyiban sokat gyakoroltam a nyolc fej arányos felosztású alak rajzolást, és kérem alássan azt kell jelentenem, hogy egyre jobban megy a dolog:) Szoktam még téveszteni, de kb fél fejnyit, ami az előző kb hat fej leosztáshoz képest szerintem elég nagy ugrás. Azzal jutalmaztam magam, hogy a fejeket kicsit tovább fejlesztettem a szokásos arctalan verziónál:)

Íme sorrendben a termés:

17_04.jpg

Látható hogy mennyivel maradtam le a nyolcas osztástól. Az izmok, kezek, és egyéb részletek itt még mindig nem kidolgozottak, és megfejtettek, de most már lassan bátorkodom azokra is több időt fordítani.

Íme egy olyan alak rajz amit rögtön, minden előrajzolás (ceruzás) nélkül született tollal. Ennek annyira örültem, hogy pókember maszkot kapott:)

17_05.jpg

Ez a kettő alakos pedig a legfrissebb rajz. Itt már megpróbálkoztam egy női alakkal is, aki fekete macska maszkot kapott, a jóember pedig bat man sitykát. Ezeknél a rajzoknál figyeltem egy referencia képet, amin igyekeztem megfejteni a mellizom és a felsőkar izmainak találkozását, meg azt, hogy mennyire távolodik el a két kar a felsőtesttől úgy, hogy azért se túl merev, se túl elálló ne legyen.

17_05_18.jpgSzerintem, most már a hosszanti arányokkal nem lesz annyira gondom, ha továbbra is ellenőrzöm, és gyakorlom a dolgot. Közben elkezdem az izmokat is behatóbban átnézni, és azt hogy hogyan kell őket ábrázolni hogy még ennyire se legyenek baltával faragottak az alakok. Ahogy nézem, még a szimmetriával lesz sok sok gondom,de arra is figyelni fogok.

Amint úgy érzem, hogy eljutottam oda, hogy biztonságban tudok alakot rajzolni, készítek egy amolyan összegzés félét, ahol az első rajzoktól kezdve a már egyre pontosabb tanulmányokat összehasonlítva összegzem az eddig tanultakat. Hamarosan remélem ismét jelentkezhetek!