Alakrajzok az új évben is.

Üdv Mindenkinek!

Szokásosan nem hagytam fel a rajzolással, csak fene sok dolgom volt ismét (szerencsére képregényes) így csak most jutottam el odáig, hogy az utóbbi idők terméseit feltegyem. 

Ezek nem túl változatosak, ismét alakrajzok, de mégis csak van egy kis előre mozdulás.

Még 2017-ből maradt rám egy decemberi rajz, felélesztettem az ismereteimet az alakrajzról, így sikeredett:

171218csavesz.jpg

Ezek után ismét összekaptam maga, mert éreztem hogy azért jó lenne nem kiesni a gyakorlatból, így a következő rajzok készültek el:

Készült egy női alak oldal nézetből. Első nekifutásra szerintem és a példarajzok alapján, nem is sikerült olyan rosszul. Alkotódott egy háromnegyedes is, az sem lett annyira veszedelmes, de látom hogy azért nagyon érdemes utánanéznem bizonyos rövidüléseknek, és kapcsolódásoknak.

0118csajos.jpg

Most még mindig nem bajlódtam a részletekkel, úgymint a lábfej, kezek, és egyéb részletek megoldásával, inkább az arányosság és a kapcsolódások, rövidülések helyes bevésődésére koncentrálok. Mindkét esetben a koponya mérete, rövidülése, a mellek rövidülése, nyak, karok mérete és forgása amit én hirtelen még finomíthatónak érzek.

Bátorkodtam egy drámai mozdulatot is rajzolni, ez sem lett annyira veszedelmes, csak még szögletes, de bizonyosan jobb lesz a következő, ha a részletek is megcsillannak majd mert akkor életszerűbbé és "hihetőbbé" is válik majd.

171220csaj.jpg

Végezetül egy kétalakos rajz, amolyan "ki bántotta meg a csajomat?" témakörben. Látszik, hogy eléggé mereven megy még a mozdulat rajzolása, főleg a férfi feje van elcsúszva a nyakán,a bal karja is rövidebb, nem tartja hihetően. Ezeket a dolgokat is meg kell jobban néznem, hogy mitől lesz természetesebb egy ilyen mozdulat. A lányka lábai is furák, valszeg így nem áll stabilan, ez is megoldandó feladat.

180103ketten.jpg

Összességében mintha már nem lennének annyira baltával faragottak a figuráim, bár még merevek, részletekbe nem mertem belemenni, de most már hamarosan azok jönnek, mert szerintem az arányokkal nincs gond, ami van az javulni fog a további rajzolás során. Mondjuk úgy, hogy a hibák elkövetésével fogok tanulni.

Köszönöm a figyelmet, hamarosan újabb összefoglaló következik:)